galen hoppträning

Idag på hoppträningen var spaderdam taggad till tusen.
Studsade och höll på, bockade och försökte stegra sig, men mest av allt taktade hon runt och sköt ut rumpan överallt och lite mot dom andra, hon hoppade dessutom över alla kisspölar pojkarna hade gjort, det brukar hon ju göra, haha.

Efter ett tag funkade övningarna, jag som varit snurrig sen igårkväll när jag halvsvimmade ( = det blev svart och jag blev svag i benen, men hann sätta mig innan jag föll ner i golvet) , hade vissa problem med att behålla koncentration och fokus, därför blev det ingen vidare lyckad träning, kände mig lite kass.

 Celestone - 23 juni 2009 i solen
Celeste står och steker [taget 090623] Gillar hennes vita överläpp, haha.
 
Imorgon ska jag hinna med alla hästarna, men Skuggibugg (inte min, är en gammal man med dåålig kondis) ska jag börja sätta igång nu, så han ska få gå en mysrunda bara för att.
Celeste ska antingen få en redig workout på banan eller en runda på rejsspåret, hon vill nog sträcka på benen lite (fullblod ohyes!)

Sen ska jag ligga och steka ännu mer i solen, och så ska jag låna böcker på biblioteket för en gångs skull, måste ha nått att läsa i solen ju.

Men nu ska jag ut & natta min knasboll, ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0