nu har vi sommarlov!

lite tårögd blev jag allt, men klarade mig utan att lipa som de flesta andra gjorde..

igår red jag Ceso efter hennes 2 veckor långa vila. Hon var lagom taggad hela tiden, studsade upp i luften för varenda liten mini-fågel som flög förbi, varje litet träd som blåste till. Och när vi träffade ett rådjur sen, yihoo.. Höll mig kvar iallafall och kom förbi rådjuret utan ett fett, svart blåmärke på låret som förra gången vi mötte ett rådjur ute.
Busdjuret.. Men nu börjar igångsättningen, och nästa söndag blir det en liten klubbhoppning i Mörrum. Clear Round 80 cm och LC (= 90 cm). Spännande. 

 sötnötet innan uteritt

Idag ska vi ut i regnet, så fort jag ätit jordgubbar ( = tradition) och bytt om. Blir lite mer fart idag än igår, och förhoppningsvis är hon inte lika nervig..

Börjat planera sommarens & höstens tävlingar nu. Blir en del ändå. Men ingen riktigt satsning detta året, bara små tävlingar upp tom lokala, mest för att jag ska komma igång igen, och för att Ceso ska få lite rutin på banorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0