seg

idag kändes Celeste väldigt seg & trött. Hon har ju sovit ute varje natt ett tag nu, sen tror jag hon fått i sig lite dåligt med mat idag. Hon fick lite extra nyss, så att hon får tillbaka energin.

Men iallafall, red ner till Gunnels som uppvärmning, söta små kor som bockade och brallade, dom var häftiga!
Hem och hoppa på banan. Hon kändes lite seg redan från början ju. Men hon hoppade. Jag höjde, hon hoppade. Sen sista gången jag höjde gick det med bra, ena hållet. Ett hinder rev hon varje gång från ena hållet, men inte andra. Så jag drev på och då hoppade hon av förtidigt, men hon flög över superenkelt. Nästa gång gjorde jag nästan likadant, men jag höll igen lite längre och drev på över, jadå trampar hon om och hoppar ett helikopterhopp över!

Menmen, somsagt, hon var trött, så inatt får hon sova inne i sin box. 

Imorgon är det midsommar (för er som missat det) "firas" ute på ön, hoppas jag får med mig Elin & Caro, det skulle rädda min kväll. Sen ska vi väl försöka ta oss till Tärnö/Tjärö (vilken av dom det nu var..) där Tobbe & det gänget håller till.
Jag ska ändå försöka hinna med en mysrunda på förmiddagen, eller en rejsrunda rättare sagt, så hon får sträcka ut på benen istället för allt ihopknycklande det varit den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0