söt filur, bränd & börjes cup

Söta shettisen Danne på promenad     090626

Varit ute på promenad med denna söta filuren ikväll. Han var superbusig & rädd för grannens självgående gräsklippare. Och trots hans ( & min ) dåliga kondis, så orkade vi springa en hel del. Och mina knän höll med.

Red Celeste en snabbis med, tog inte lång runda, bara känna lite på henne & så att hon får komma ut & sträcka på benen lite. Pigg var hon iallafall, hade hacket på henne idag, jäklar vad bra hon går på det!

Innan dess har jag varit på Börjes cup nästan hela dagen (typ 11-17) och gissa om jag har bränt mig? Ansiktet, armarna och smalbenen känns värst. Vänsterarmen blir bara värre och värre, så får smörja in den med kylande fler gånger ikväll (redan gjort många gånger) och ändå hade jag solkräm! Ska köpa starkare innan jag lägger mig vid havet hela dagen imorgon, och smörja många gånger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0