vilat

idag har vi vilat, har knappt varit ute hos hästarna alls. Men Ceso & Danne har gått längst uppe i storhagen och njutit, så dom har nog inte velat ha sällskap, haha.
Har legat i solen & stekt hela långa dagen, förutom för en liten stund sen när vi var i Olofström.
När vi kom hem gjorde jag en god pastasallad.

 

imorgon är det hoppträning för Mats i Mörrum igen, missade ju förra pga avslutningsmiddag (som jag hellre hade sluppit för att inte missa träningen, kunde ju kommit senare..)
Men innan dess ska jag ligga och steka lite till, ska ju bli fint väder hela veckan sägs det, och det vill jag gärna tro på, för på lördag blir det beachparty i Sandviken all day long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0