We did it!

Har nu varit uppe och skrittat på Celeste 2 gånger.

Första gången - Hängde på henne först, sen tog vi några steg.
Sen hoppade jag upp, mamma höll emot på andra sidan, och så satt jag däruppe igen.
Vi skrittade runt lite och mamma gick bredvid ett varv på volten. Sen gick hon bort & tog lite mobilbilder.
Härligt!

 Första gången jag sitter på henne igen efter ca 3-4 månader - good feeling!
 min underbara lilla Ceso

Andra gången - Samma som första, hängde först. Men hoppade upp efter mindre hängande.
Inga problem sa Celeste. Sen istället för att bara skritta runt som hon ville, så skänklade jag på henne lite framåt.
Hon är något seg i bakdelsmekanismen, men kan va att hon inte har några riktiga ridmuskler och så ju, sen att hon inte blivit riden på ett par månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0